I.W.B.T.G. COMPLETE! (100%)

Si per casualitat coneixeu un noi que es diu Xose i entreu periòdicament al seu bloc, sabreu de quin joc estic parlant. I Wanna Be The Guy és, amb diferencia, el videojoc més difícil al que hagi jugat mai.

Tinc l’orgull i la satisfacció de poder dir que m’he passat aquest joc. Només em queda una espina clavada. Vaig necessitar que en Xose em mates al Mother Brain. Ara l’únic que em queda es anar al mode de matar els jefes i matar-lo.

Edit: Ja m’he passat el Mother Brain en el mode Boss Rush i ja tinc tots els objectes secrets.

Anuncis

6 Responses to I.W.B.T.G. COMPLETE! (100%)

  1. Edward ha dit:

    Woo gratz po, a part del mother brain te l’has passat en normal muajajajaja (i a sobre portes un llacet rosa molt mono al cap 😛 XD)
    Weno pos això, k felicitats tot i k t’ha durat lo seu el “guy” 😀

  2. johnny32 ha dit:

    Si, conec an Xose i conec l’IWBTG.

  3. Xose ha dit:

    Yeah, jo ostento l’orgull i la satisfacció de haver-me passat, no una, sinò dues (i potser tres i la meva cosina no para d’emprenyar XD) vegades el Mother Brain…

    encara que encara estigui contra en Guy…

    P.D: Jo no tinc llacet 😛

  4. johnny32 ha dit:

    Per cert, has vist que ets el comentari nº 42 en la ultima tira de XDComics?

  5. Sanse ha dit:

    Ho vaig fer a proposit (MENTIRA!)

  6. Edward ha dit:

    N’ets capaç 😛

Deixa un comentari

