Ferb, ja se que farem avui!

Alguns ja sabreu de que va aquesta frase. Fa referència a una serie d’animació que emeten pel Disney Channel que actualment està molt de moda i que us recomano que veieu: Phineas y Ferb.
És una serie que vaig començar a veure l’estiu passat i que he estat tornant a veure aquests estiu.
Els personatges principals de la serie són en Phineas i en Ferb, dos germanastres que cada dia fan alguna cosa per no avorrir-se durant l’estiu. Fins aquí normal, si no fos perquè fan coses com construir la muntanya russa més “chachi” del món i coses semblants (o més grosses). Després està la Candance, la germana d’en Phineas (i germanastra d’en Ferb) que sempre intenta enganxar als seus germans fent coses estrambòtiques i que la seva mare ho vegi.
A part d’aquest està en Perry, un ornitorinc que es agent secret (i mascota de la família, però això es una tapadora), que sempre frustra els plans del malvat doctor Heinz Doofenshmirtz.
La trama dels episodis sempre es la mateixa (amb l’excepció d’alguns capítols especials): Els pares dels protagonistes surten per qualsevol motiu, en Phineas i en Ferb construeixen alguna cosa, la Candance intenta que la seva mare vegi el que han fet. Mentre això passa, a en Perry li donen com a missió que frustri els plans del doctor Doofenshmirtz. En Perry frustra els plans d’en Doofenshmirtz fent que, casualment i desintencionadament, desfaci tot el que en Phineas y en Ferb han fet just abans de que els seus pares puguin veure tot el que han muntat, fent que sembli que tot ha estat la imaginació de la Candance.
La muntanya russa més
L’humor de la serie es basa en una serie de running gags que es repeteixen amb petites variacions, i les referències a la cultura pop semblants a les de Family Guy però de forma menys aspra (Dan Povenmire, co-creador de la serie, havia treballat abans a Family Guy).
Si després de llegir això us venen ganes de veure-la, la emeten al Disney Channel a no se quina hora (tinc programada la meva germana per a que m’avisi). I si no, al YouTube hi es.
Per cert, haig de dir que el doblatge que fan els del Disney Channel al castellà està, en la meva opinió, molt bé.

Anuncis

3 Responses to Ferb, ja se que farem avui!

  1. johnny32 ha dit:

    Ale, ja m’he llegit l’entrada… I no m’interessa gaire, jo no soc de seguir series tipo Family Guy xDDD

    Per cert (C&P):
    “E-mail (will not be published) (necessari)”
    El teu blog parla en catanglés.

  2. sanse ha dit:

    Mmmm, ja m’ho miraré això del catanglés. Però em molesta més el fet de que hagi de moderar els comentaris. Vaig a cambiar-ho ara.

Deixa un comentari

