The Cake is Not A Lie

Fa poc em vaig passar el Portal (un altre cop) i vaig tornar a gaudir de la canço de credits d’aquest joc, Still Alive. Aleshores em van entrar ganes de sentir més aquesta canço, i em vaig posar a buscar per internet, fins que vaig torbar això:

Que em va portar fins a aquí:

http://giffordchoir.wordpress.com/2010/05/09/the-cake-is-not-a-lie-2/

Entreu-hi per veure una versió millor.

Qué dir sobre aquests videos? La canço és genial, i el joc amb les llums està molt ben aconseguit, i els pastissos amb forma de portals són un puntas.

Anuncis

3 Responses to The Cake is Not A Lie

  1. johnny32 ha dit:

    El video aquest el vaig veure fa bastant de temps i la veritat es que es super friki xDDD pro mola

  2. joinchoir ha dit:

    Thanks for posting our video. The kids enjoy hearing about people around the world that are talking about them. Please forgive my ignorance but is your language Catalonian? If so Google Translate made you say some funny things about the portal cakes being girls. 🙂

    Jack Senzig, Director

    • sanse ha dit:

      You’re welcome. We talk about them just because they deserve being talked about since they did a great job. On the other side, yes, it’s Catalonian, but i didn’t say anything about portal cakes being girls, I said that portal shaped cakes are awesome.

Deixa un comentari

